Betalning, leverans och support

Här kan du läsa om våra alternativ för betalning och leverans samt hur du kommer i kontakt med oss.

Betalalternativ

Kort

Betala enkelt och snabbt med VISA, MasterCard eller Amex. Alla transaktioner är säkra och krypterade. Kreditkortsinformation sparas aldrig.

Swish

Använd Swish på mobilen för att betala. När du slutför din beställning omdirigeras till en betalsida för att slutföra köpet säkert med Swish .

Klarna

Betala med något av Klarnas betalmetoder Betala direkt, Få först. Betala sen eller delbetalning.

Faktura - företag

Skickas till din e-post och kan enkelt med ett knapptryck betalas via Swish, banköverföring eller så scannar du enkelt OCR eller en QR-kod med din bankapp. 30 förfallodagar.

Faktura - installation

Skickas till din e-post efter installation. Vi hanterar grön teknik-avdrag, du betalar den reducerade kostnaden. 15 förfallodagar.

Leveransalternativ

Ombud

Skickas kostnadsfritt till ditt närmaste Schenker ombud inom 1-3 dagar efter beställning. Du får en sms-avi när beställningen finns att hämta hos ombudet. Om din order inte överstiger 600kr kostar frakt till ombud 79kr.

Utkörning

Levereras med Schenker till företagsadress inom 1-3 dagar efter beställning. 150 kr fraktavgift. Se till att Schneker kan nå dig på det telefonnummer du lämnat vid beställning.

Avhämtning

Hämta din beställning hos oss på Lidingö. Du visar upp legitimation och skriver under en kvittens med namnteckning och personnummer.

Support

Chat

Enklast är att kontakta oss via vår chat. Då skapas ett ärende som kopplas till order eller tidigare kontakt. Öppet vardagar kl 10-17.

E-post

Skicka ett mail till support@evconnect.se om du föredrar det framför chat. Var gärna tydlig i din fråga för bästa möjliga svar.

Telefon

Om varken chat eller e-post passar kan du ringa oss på 08 - 48 00 14 60 vardagar mellan kl 10-17.